המשחק שלנו!השעה שלנו! סיכום קמפיין

חברי ארגוני אוהדים, קבוצות אולטראס מ-10 מדינות ברחבי אירופה עם יותר מ-500,000 חברים התאחדו לקמפיין בנושא שעות וימי פתיחת המשחקים – "המשחק שלנו!השעה שלנו! של ארגון האוהדים האירופאי.

לקראת שריקת הסיום במרבית הליגות, קרא הקמפיין לעמוד אל מול חוזי השידור של הטלויזיה שמכתיבים את ימי המשחקים, את פיזורם על פני מספר ימים, בשעות שונות, בהתראה קצרה. כל אלו גורמים לקשיים כספים וארגוניים לאוהדים אשר מלווים את קבוצותיהם. הקמפיין הכלל אירופאי הראשון לווה בתצוגות ביציעים,חלוקת פנזינים, פעילות הסברתית ועוד. יצאה קריאה לגופים המעורבים בהתנהלות הכדורגל, ולמועדונים לשים דגש על צרכי האוהדים בקביעת שעות וימי המשחקים.

רכזת הפעילות של ארגון האוהדים האירופאי סיכמה את העניין:" המסחור הגדל של הכדורגל מוביל לגידול במספר אוהדי הכדורגל במדינות שונות שנמנע מהם להשתתף במשחקים של הקבוצות שלהם. בגלל שהם לא יכולים לצאת מהעבודה ולהספיק למשחקים או יותר מכך שהם לא יודעים על מועד המשחק עד 7 ימים לפני התרחשותו, בגלל הטלויזיה. זוהי סטירה בפנים לאוהדים המסורים, שלא רק מייצגים ומייצרים את האווירה במגרשים, אלא גם תורמים לתקציבי המועדונים. הגישה הנוכחית מסוכנת, ונדמה שכל שעומד מאחוריה הוא עשיית רווחים לטווח הקצר, עם התעלמות מצרכי האוהדים והטווח הארוך. המועדונים מסתכנים באיבוד קהל האוהדים המסורתי שלהם, שהוא מהאחראים העיקריים למשיכה של הציבור והתקשורת ולעשיית הרווחים. זאת הסיבה מדוע אנו קוראים בעיקר למועדונים ולמוסדות הכדורגל באירופה לחזור לשעות המשחקים המסורתיות, ולקבוע את ימי המשחקים לפחות 30 יום מראש לטובת אותם אוהדים, ולהמשך קיומו של המשחק".

מידע נוסף באתר הארגון האירופאי

השאר תגובה